טיולים לסרי לנקה

סרילנקה הקלאסית

סרילנקה הקלאסיתטיול מקיף של כל האי סרי לנקה – טיול מחוף לחוף. מדובר על טיול עם הדגשה בכל המקומות ששוות ביקור וניתן לבקר בזמן הנתון של 11 ימים. וזה בדרך הטיול המומלץ ביותר לכל מי שרוצה להכיר את סריטלנקה לעומק וגם להנות בלי להיות לחוץ שיפספס משהו.
לינה במלונות 3-4 כוכבים כולל ארוחת בוקר ו-3 ארוחות ערב, אחת מהם חגיגית.
מדריך מוסמך שמכיר היטב את סרילנקה מלווה את הקבוצה 24 שעות ביממה
טיול של 11 ימים / 10 לילות

יום 1 – מגיעים לנמל התעופה ועוברים לנגומבו. נגומבו היא עיירת דיג אופיינית מצפון לקולומבו והיא בעצם 6 ק”מ מנמל התעופה הבינלאומי. נגומבו הוא גן עדן של גורמה של פירות ים שיש כאן בשפע. העולם הישן של הדיג עדיין קיים כאן: הדייגים בתוך קנו או רפסודות מביאים לחוף הרינג, בורי, לובסטרים, שרימפס שנתפסים בלגונה. נבלה בערב ונלון בנגומבו.

יום 2 – לאחר ארוחת הבוקר יוצאים טיול לבקר את האתרים התרבותיים שבאנורדחפורה. אנורדחפורה היא מקום הולדתו של התרבות סינהאלה ואחד האתרים הארכיאולוגיים הגדול ביותר בעולם. אנורדחפורה נחשבה כעיר מנזר הגדולה ביותר של העולם העתיק. העיר נוסדה במאה ה-5 לפנה”ס.
הערב והללילה יהיו באנורדחפורה.

יום 3 – לאחר ארוחת הבוקר יוצאים לפולונרובה  כדי לבקר באתרים התרבותיים של פולונרובה. פולונרובה היתה עיר הבירת של סרי לנקה מן המאה -11 עד המאה ה-13 לספירה. העיר העתיקה הזאת, היא היום אחד המרכזים היפים ביותר של המורשת התרבותית של האי סרי לנקה. בשיאה, העיר, הייתה מוקפת בחומות באורך 5.6 ק”מ ובתוך העיר חיו מאות אלפי אנשים. מבלים את הערב ולנים בסיגירייה.

יום 4 – לאחר ארוחת הבוקר יציאה מן המלון, לביקור בסיגירייה, אחד הערים המרתקים ביותר של סרי לנקה ואחד מאתרי מורשת של אונסקו. לא משנה באיזו כמה קשה זה לטפס אל פסגת המבצר כשאתה מגיע לראש הגבעה ההנאה בקושי נשכח בגלל הנוף המרהיב מהפסגה. בהמשך נוסעים לקאנדי. בדרך מבקרים בגן התבלינים. אחרי ארוחת הצהריים יתקיים ביקור במקדש קאנדי ובערב אפשר ליהנות מריקודים מקומיים. ארוחת הערב והלילה יהיו בקאנדי.

יום 5 – לאחר ארוחת הבוקר מצפה לכם ביקור בגנים פראדניה וסיור בעיר קאנדי. הגנים הבוטניים המלכותיים פראדניה ידועים היטב עבור מגוון הגדול של צמחים. מדשאות הגדולות עם עצים טרופיים ענקיים ומגוון רחב של במבוק במקום אחד. הגנים הבוטניים המלכותיים הוקמו בשנת 1821. ארוחת הערב ולינה בקאנדי.

יום 6 – לאחר ארוחת הבוקר יוצאים לנובארה אליה. בדרך מתקיים ביקור במפעל התה ובמפל ראמבודה. בערב נבקר בגנים הבוטניים של האקגאלה. האקגאלה הוא גן בוטני קטן בקרבת אתר הנופש בגבעה המפורסמת של נובארה אליה. האטרקציה המיוחדת הם הסחלבים שרבים מהם גדלים רק באי סרי לנקה.
ארוחת ערב והלילה יהיו בנובארה אליה.

יום 7 – לאחר ארוחת הבוקר וסיור בעיר, שארית היום, יהיו שעות פנאי. במרכז הארץ הגבעה נקראת גם “תחנת הגבעה” בז’רגון הקולוניאלי הבריטי. זה מקום ציורי, בגובה כמעט 1900 עם האקלים אביבי, עם נוף מאד אנגלי. גם הבניינים הם בסגנון בריטי. ארוחת ערב ליונה בנובארה אליה.

יום 8 – לאחר ארוחת הבוקר יוצאים לנוגאמבו, עבור בילוי על החוף. בדרך מתקיים ביקור בבית היתומים לפילים פינאוולה. בית היתומים לפילים , זה מוסד שמחפש לאחר פילים יתומים או פצועים, אחרת בטח הם ימותו. אם אתם יוצאים מהמלון מוקדם בבוקר, אז אתם יכולים לצפות באמבטיה של הפילים בנהר, לאחר שהפילים הצעיר ביותר קיבלו חלב מהבקבוק. ארוחת הערב והלילה יהיו במלון בנוגאמבו.

יום 9 / 10 – ימי פנאי במלון  ועל החוף.

יום 11 – העברה לשדה התעופה עבור הטיסה.