טיולים לסרי לנקה

האיים המלדיביים – עם האוקיינוס ליד הדלת

האיים המלדיביים - עם האוקיינוס ליד הדלתאיי המלדיביים ממוקמים באוקיינוס ההודי, במרחק של 2,142 ק מ מהנקודה הדרומית ביותר של הודו. הארכיפלג כולל 26 אטולים, אשר שוכב בצד השני של המשווה. המרחק הקדמי של רומניה הוא כ-3,500 ק מ.

אנו ממליצים על כל ההצעות. האוכל באיים המלדיביים הוא יקר. בגלל זה יש מחיר גבוה הבדלים בין הצעות שיש להם את הכל כלול ואת השאר. ההצעות שלנו הן לתקופה…
[תיאור צר]

איי המלדיביים ממוקמים באוקיינוס דילים למלדיבים ההודי, במרחק של 2,142 ק מ מהנקודה הדרומית ביותר של הודו. הארכיפלג כולל 26 אטולים, אשר שוכב בצד השני של המשווה. המרחק הקדמי של רומניה הוא כ-3,500 ק מ.

אנו ממליצים על כל ההצעות. האוכל באיים המלדיביים הוא יקר. בגלל זה יש מחיר גבוה הבדלים בין הצעות שיש להם את הכל כלול ואת השאר. ההצעות שלנו הן לתקופה של נובמבר-מרץ, כאשר עונת התיירות אידיאלית מנקודת מבט אקלימית.

בחר הצעות עבור שהייה אקזוטית 2018 באיים המלדיביים!

כמו לשבת בחוף הים? בזמן החורף אתה יכול לעשות את זה. בארכיפלג של האיים המלדיביים הרפובליקה של האיים המלדיביים משתרעת מצדו האחד של המשווה ומורכבת מ -26 מאטולים אלמוגים. זהו אחד מיעדי הנופש המומלצים לביקור בחורף. במהלך אפריל-אוקטובר יושלט האיים על ידי גשמים מונסון ותכופים. עונת התיירות מתחילה בנובמבר ומסתיימת במרץ.

מאות האיים שעושים את הארכיפלג בחופים מעולים. תוכלו למצוא גם חופים נטושים, שם תוכלו להישאר במשך שעות בצל של עץ דקל, בלי לפגוש את לא האדם, אבל גם את החופים הפרטיים של 4 או 5 כוכבים הנופש, מרוהט עם מרפסת שיזוף, שמשיות ומלצרים להביא את הקוקטייל האהוב עליך ישירות לחוף. המים המקיפים את האטולים הינם אידיאליים עבור שנורקלינג. ניתן להבחין באלמוגים צבעוניים ובדגים טרופיים ליד החוף ולתרום לחוויה ייחודית.

התפנק את עצמך על חופי האיים המלדיביים בשהייה מרתקת 2018!

מסעדת האיים המלדיביים ידועה בזכות מנות ימיות. אתם יכולים לטעום את גראוהי, הרתיחה מעל, עם אורז, סיד, צ’ילי ובצל או Fihunu Mas, צלי טונה במרינדה של חלב קוקוס ותבלינים אחרים.

“אני מתחיל להודות לך מהלב על ההקדשה שנתת הוכחה ולמידע המורכב שקיבלנו ממך בקשר לחופשה היפה ביותר שלנו עד כה. זה היה יותר ממה שיכולנו לדמיין, מקום חלומות, עשרה אנשים, לינה בחוף, מה נחמד יותר מאשר להתעורר עם האוקיינוס ליד הדלת? כל העברות וטיסות ללא בעיות הפכו את הטיול שלנו חלום שהתגשם! תודה לכם, ובהחלט נשמע לחגים הבאים! “-Muj m