טיולים לסרי לנקה

המורשת התרבותית של סרי לנקה

המורשת התרבותית של סרי לנקהסרי לנקה מצטיינת בתקבות עתיקה, בין המפותחות באיזור אסיה. חלק מהמקומות נשמרו בצורה יוצאת דופן ומציגים לתיירים מקומות דילים לסרי לנקה מיוחדים שלא ניתן לראות אותם בשום מקום אחר בעולם.
הטיול מומלץ גם לנופשים עצמאים אשר יכולים להצטרף.
טיול של 5 ימים / 4 לילות וכולל אחרוחת בוקר ולינה במלונות 3 כוכבים.
לינה במלונות 3 כוכבים.

יום 1 – נפגש בנמל התעופה עם המדריך סרי לנקה. העברה למלון חוף בבנגאמבו, נבקר בכפר הדייגים או כמה שעות פנאי על החוף. נישאר ללון בנגאמבו.

יום 2 – היום ממשיכים לסיגירייה. בדרך לוקחים הפסקה קצרה, בבית היתומים לפילים בפינוולה. בבית היתומים הזה שתוכלו למצוא פילים בכל הגילאים אשר ננטשו. הדבר הייחודי הוא שאפשר להאכיל את הפילים הקטנים עם בקבוקי החלב במהלך זמני האכלה. לאחר ארוחת צהריים מבקרים את המבצר של סיגירייה, אשר מספר סיפורים על כוח, תככים, טרגדיה.

יום 3 – יוצאים לאנורדחפורה מיסטיקה לאחר ארוחת הבוקר. אנורדחפורה היא בירתה הראשונה של סרי לנקה במאה 3 לפנה” ס. העיר הוכרזה כאתר מורשת עולמי שבה ארמון, מנזרים, אתר מורשת סרי מהא בודהי, המתועד היסטוריה של העץ העתיק ביותר בעולם, פסלים של בודהה, שרידי ארמונות, מקדש הסלע ועוד. את הלילה נלון באנורדחפורה.

יום 4 – יוצאים לקאנדי דרך דמבולה. כאן אפשר לראות את סלע הזהב שהוא מקדש המערה לראשונה במאה ה-1 לפני הספירה. תקרתו של הסלע הוא מקושט עם ציורי קיר צבעוניים המתארים מיתולוגיה בודהיסטי סיפורי קודמות לידתו של בודהה. המערות ששימשו מחסה כוללות האוסף הגדול ביותר של פסלי בודהה במקום אחד.
מדמבולה נוסעים למטאלה כדי לבקר בגן התבלינים. בקנדי, יש לבקר במקדש השן. בערב אפשר לצפות במופעה ריקודים מקומיים ובלילה ללון בקאנדי.

יום 5 – לאחר ארוחת הבוקר המוקדמת, חוזרים לקולומבו או נמל התעופה.בדרך , מבקרים בגנים הבוטניים פראדניה.